- Forside
- Omkring Motoren
- Vetus Motorer / Reservedele
- VETUS Bådmotorer
- VETUS M-LINE
- VETUS M-LINE (Sejldrev)
- Ankering & Fortøjninger
- Bådpleje, Vedligeholdelse & interiør
- Kaleche, søgelænder og presenning
- Dæksudstyr, Interiør, befæstigelse
- Flag / Yachtflag
- Gaveartikler
- Gummibåde
- El-ombord
- Elektronik / Navigation
- Styrestole / Borde / Kapokpuder
- Radio - TV - Musikanlæg til båden
- Rigudstyr til Sejlbåden
-
Omkring Motoren
- Uoriginale Impellere til bådmotor
- Orginale Volvo Penta dele
-
- Mercruiser Motorer / Reservedele
- Yanmar Motorer / Reservedele
- Bukh Reservedele
- Vetus Motorer / Reservedele
- Mercury påhængsmotorer / Reservedele
- Suzuki Påhængsmotorer / Reserverdele
- Honda Påhængsmotorer / Reservedele
- Servicedele til Yamaha Påhængsmotor
- Propellere til Mercruiser / Mercury motorer.
- Servicering af Indenbordsmotorer
- Aksel / Propelsystemer
- Offeranoder / Zinkanoder
- Divs. Motor reservedele
- Motor tilbehør
- Motor instrumenter mm.
- Brændstoftanke
- Motor vedligeholdelse
- Slanger & Spændebånd
- El-Påhængsmotor
- Sådan Vinteropbevar du din påhængsmotor
- Ferskvandskølning Til Volvo Penta og Yanmar
- Pantry, Toilet VVS
- Sejlertøj
- Sikkerhed ombord
- Styring / Kontrolbokse
- Bovpropeller
- Vandsport
- Vinteropbevaring
- Varme til båden
- Tips & tricks fra Hjertmans
- Special ordre
- Mærker
VETUS M-LINE (Sejldrev)
Rækken af redesignede M-line marine dieselmotorer er imponerende. Med nye funktioner, moderne udseende og ekstra fordele er den nye M-line serie designet til at møde fremtidige markedskrav.
En af de mest bemærkelsesværdige forandringer er det støbte aluminiumstopdæksel. dette dæksel inkorporerer flere nye og innovative funktioner. Det omfatter et vandkølet element og absorberer strålevarme fra motoren. Dette innovative koncept resulterer i en betragtelig temperatursænkning på op til 15 grader C - en 20% reduktion!
Det robuste aluminium topdæksel reducerer støjniveauet betragteligt. Når kombinerert med det for nyligt frembragte luftfilterhus viser forsøg en støjreduktion på ca. 5 dB(A) og "næsten lydløs" drift ved en marchhastighed på omkring 2200 rpm. Endelig er det vandkølede topdæksel designet til at blive brugt som et trin, hvilket gør det lettere at komme omkring motoren.